Jiu-Jitsu selvforsvar

Selvforsvar er mange ting. Mange tror at det kun drejer sig om at kunne forsvare sig rent fysisk.Det er ikke sandt. Det drejer sig ligeså højt om at have den selvsikkerhed der ligger i at kunne. Det har vist sig at den måde folk bevæger sig på i hverdagen tit afgør om man bliver offeret eller ej. Attitude hedder det. Og det er også en del af jiu-jitsu. Lauritz bronce drenge junior. Thormod sølv drenge junior. Cecilie GULD Herre B ja du læste rigtigt. . Sten Guld herre A. Klubben har fået ny danbærer.

OVERVIEW

The site holbaekbudoskole.dk currently has an average traffic classification of zero (the lower the higher page views). We have downloaded zero pages within the website holbaekbudoskole.dk and found one website associating themselves with holbaekbudoskole.dk. There is one mass web platforms belong to this website.

HOLBAEKBUDOSKOLE.DK TRAFFIC

The site holbaekbudoskole.dk has seen alternating levels of traffic throughout the the year.
Traffic for holbaekbudoskole.dk

Traffic ranking (by month) for holbaekbudoskole.dk

Traffic ranking by day of the week for holbaekbudoskole.dk

LINKS TO HOLBAEKBUDOSKOLE.DK

WHAT DOES HOLBAEKBUDOSKOLE.DK LOOK LIKE?

Desktop Screenshot of holbaekbudoskole.dk Mobile Screenshot of holbaekbudoskole.dk Tablet Screenshot of holbaekbudoskole.dk

HOLBAEKBUDOSKOLE.DK SERVER

We identified that a single root page on holbaekbudoskole.dk took two thousand five hundred and seventy-seven milliseconds to come up. We could not find a SSL certificate, so our parsers consider this site not secure.
195.249.40.127

We discovered that this domain is utilizing the Apache/2 os.

Jiu-Jitsu selvforsvar

DESCRIPTION

PARSED CONTENT

The site holbaekbudoskole.dk has the following in the web page, "Mange tror at det kun drejer sig om at kunne forsvare sig rent fysisk." I noticed that the webpage also stated " Det drejer sig ligeså højt om at have den selvsikkerhed der ligger i at kunne." They also stated " Det har vist sig at den måde folk bevæger sig på i hverdagen tit afgør om man bliver offeret eller ej. Og det er også en del af jiu-jitsu. Cecilie GULD Herre B ja du læste rigtigt. Klubben har fået ny danbærer."

SEE MORE WEB SITES

Holbæk Gardens blog

Tak til Gylling Skilte og annoncørerne! Mandag den 9. HGS Piggegarde aus Dänemark! Ja, ja, mange har efterspurgt en optagelse af HGS Piggegarde aus Dänemark.

Forside HH - HH

Holbæk Håndboldklub er medlem af. Holbæk Håndboldklub Stadionhallen, Borgmestergårdsvej 20 4300 Holbæk Tlf.

Holbaekonline.dk Lokale nyheder fra Holbæk og omegn

Sæt nyhederne på din side. Orø og De Slesvigske Krige. Ransagning afslørede narko, medicin og stort pengebeløb. Is café slår dørene op og giver gratis is. Brød ind i hus og stjal ure, stole og elektronik. Narkobilist uden kørekort havde hash med i bilen. Orø Kro genåbner efter mere end et års pause.

Holbæk Orienteringsklub

Som afrunding på vinterens tekniklørdage, er her indbydelsen til en hel . Holbæk OK siger tak til alle løbere der trodsede kulden og dukkede op i. En jubilæumsfest og et æresmedlem. februar blev klubbens 50 års jubilæum fejret ved en storstilet . Efter en masse regn i lange perioder af efteråret og vinteren, så viste. Holbæk OK siger tak til de mange løbere der dukkede op i Munkholm Skov til.